مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:472022-01-22فناوري

فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، تجربه آسان و مطمئن خرید اینترنتی گوشی


فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ یک فروشگاه آنلاین در زمینه فروش گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، نوکیا، تبلت های سامسونگ، لنوو، اپل، نوکیا، ساعت هوشمند، - کنسول های بازی پلی استیشن و .

است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، گوشی شاپ فعالیت خود را از سال 1384 به صورت رسمی آغاز کرد و اکنون با سابقه نزدیک به 16 ساله و حضوری مستمر و موفق در بازار آنلاین فروش گوشی، تبلت و لوازم جانبی توانسته است به یکی از اولین گزینه های خرید آنلاین کالاهای الکترونیکی تبدیل گردد.

گوشی شاپ با بهره مندی از یک تیم متخصص و متبحر توسعه دهنده نرم افزاری، اولین پلت فرم فروشگاهی هوشمند کاملاً ایرانی را بنیان نهاده است.

این موضوع در کنار قیمت های کاملاً رقابتی و مناسب انواع گوشی ها، یکی از عوامل رقم خوردن تجربه ای لذت بخش در خرید اینترنتی شما از گوشی شاپ، خواهد بود.

جهت مشاهده لیست به روز قیمت گوشی در فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، می توانید روی برند مورد نظر خود کلیک نمایید: قیمت گوشی شیائومی به صورت خلاصه می توان مهم ترین مزایای خرید اینترنتی از GooshiShop را موارد و خدمات زیر دانست: دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت سابقه و حضور مستمر در بازار آنلاین فروش گوشی از سال 1384 فروش انواع گوشی های موجود در بازار ایران با قیمت کاملاً رقابتی و مناسب ارائه جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، تجربه آسان و مطمئن خرید اینترنتی گوشی

فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، تجربه آسان و مطمئن خرید اینترنتی گوشی