مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-22سياسي

رونمایی از سند تک برگی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سند تک برگی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی که از میراث گران بها و فاخر استانی و ملی است، به نام اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو ظهر امروز در آیین رونمایی از سند تک برگی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حدنگار مصوب سال 1394، شورای حفظ حقوق بیت المال استان اقدامات جدی در این خصوص داشته است و از کلیه دستگاه ها و نهادهای دولتی و مردم خواسته تا نسبت به صدور سند تک برگی املاک خود که گام مهم و موثری در پیشگیری از اختلافات و دعاوی است، اقدام نمایند.

وی افزود: یکی از اسناد تک برگی صادرشده، سند بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی است که از میراث گران بها و فاخر استانی و ملی بوده و امروز این سند به نام اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل صادر گردید.

درخواست عمومی برای تبدیل سند دفترچه ای به سند تک برگی الکترونیکی رییس کل دادگستری استان اردبیل با قدردانی از استقبال خوبی که از سوی ادارات و مردم از این طرح انجام گرفته است، ادامه داد: یکی از ادارات دولتی که عملکرد خوبی در این خصوص داشته، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل است که طی این مدت برای 380 سند دفترچه ای خود اقدام نموده که از این تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سند تک برگی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی

رونمایی از سند تک برگی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی