مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-22فرهنگي

فیلم های جشنواره بین المللی فجر در سنندج اکران می شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران همزمان فیلم های جشنواره بین المللی فجر برای هشتمین سال متوالی در پردیس سینمایی بهمن سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، عبیدالله رستمی اظهار کرد: برای هشتمین سال متوالی زمینه اکران همزمان جشنواره فیلم فجر در استان کردستان در ایام دهه مبارک فجر با همکاری سازمان امور سینمایی وزارت متبوع فراهم شده است.

وی افزود: اکران فیلم های جشنواره چهلم از 15 لغایت 22 بهمن در پردیس سینمایی بهمن سالن های شماره یک و دو با همکاری سازمان و نهادهای مربوطه انجام می شود.

رستمی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم فیلم های جشنواره فیلم فجر در سینمای های دیگر استان از جمله سینما مهر سقز، آزادی بیجار و کردستان مریوان اکران شود اما با توجه به شرایط و مقررات جشنواره و نوع تفاهم نامه سازمان سینمایی با دبیرخانه فیلم فجر این مهم بجز در مراکز استان ها در هیچ شهر دیگری در کشور برگزار نمی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: رزرو بلیط فیلم های جشنواره فجر تنها از طریق سامانه های اعلامی زیر انجام می شود و علاقمندان می توانند از طریق سه سایت www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های جشنواره بین المللی فجر در سنندج اکران می شود

فیلم های جشنواره بین المللی فجر در سنندج اکران می شود