مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-22بين الملل

کوربین:فروش تسلیحات به عربستان سعودی پایان یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جرمی کوربین حمله ائتلاف متجاوز عربستان سعودی به یک زندان در استان صعده یمن را که به گفته کمیته بین المللی صلیب سرخ بیش از 100 کشته و زخمی بر جای گذاشت، - جرمی کوربین رهبر سابق حزب کارگر و نماینده کنونی پارلمان انگلیس از حوزه انتخابیه لندن بزرگ خواستار توقف فروش تسلیحاتی لندن به ریاض شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جرمی کوربین حمله ائتلاف متجاوز عربستان سعودی به یک زندان در استان صعده یمن را که به گفته کمیته بین المللی صلیب سرخ بیش از 100 کشته و زخمی بر جای گذاشت، محکوم کرد.

واکنش ها به حمله روز جمعه (دیروز) ائتلاف متجاوز عربستان سعودی به یک زندان یمن ادامه دارد؛ حمله ای که به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرخی رسانه ها بیش از 170 کشته و زخمی بر جا گذاشت و کمیته بین المللی صلیب سرخ تعداد تلفات آن را بیش از 100 کشته و زخمی خوانده است.

جرمی کوربین رهبر سابق حزب کارگر در پیامی توییتری به شدت به مواضع دولت انگلیس در قبال عربستان سعودی و جنگ یمن تاخت و لندن را همدست جنایت های ائتلاف سعودی خواند.

نماینده کنونی پارلمان انگلیس از حوزه انتخابیه لندن بزرگ در پیام توییتری خود ضمن محکوم کردن حمله مرگبار روز جمعه (دیروز) ائتلاف عربستان سعودی به یک زندان در یمن، خواستار توقف فروش تسلیحاتی به عربستان سعودی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوربین:فروش تسلیحات به عربستان سعودی پایان یابد

کوربین:فروش تسلیحات به عربستان سعودی پایان یابد