مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-22بين الملل

گردان های شهداء الاقصی بسیج عمومی اعلام کرد


گردان های شهداء الاقصی در اردوگاه جنین از بسیج عمومی در تمامی صفوف خود خبر داد و تاکید کرد، با حملات دردناک و کمین ها به جنایت های اشغالگران پاسخ داده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، سخنگوی گردان های شهداء الاقصی تاکید کرد، جنایت های اشغالگران در بیتا، کوه صبیح و برقه وتجاوزات شهرک نشینان از طریق کشتار و خرابی افزایش یافته است و به آنها پاسخ داده خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در مقابل قلدری اشغالگران و شهرک نشینان از طریق حملات وحشیانه، کشتار، ویرانی و خرابی و تداوم سیاست های حمله و تعدی و شهرک سازی در اراضی مقدس، حملات دردناکی علیه اشغالگران انجام خواهیم داد.

سخنگوی گردان های شهداء الاقصی همچنین تصریح کرد: اشغالگران تنها هنگامی که اراضی و مقدسات ما را رها کنند از امنیت برخوردار خواهند شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد، نبرد با اشغالگران رو به جلو قدم برمی دارد و تا زمان آزادی و استقلال از آن عقب نشینی نخواهد شد و چیزی که با زور گرفته شده تنها با زور پس گرفته خواهد شد.

سخنگوی گردان های شهداء الاقصی همچنین تصریح کرد: با مشتی آهنین به اشغالگران اسراییل و شهرک نشین ها ضربه خواهیم زد و تا زمانی که اشغالگران اراضی مان را ترک نکنند خیالمان آسوده نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردان های شهداء الاقصی بسیج عمومی اعلام کرد

گردان های شهداء الاقصی بسیج عمومی اعلام کرد