مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-22بين الملل

نگرانی از شیوع زیرسویه اُمیکرون پنهانکار در دانمارک و انگلیس


شیوع گونه ای از سویه امیکرون که به امیکرون پنهانکار معروف شده، نگرانی هایی را در میان پزشکان و متخصصان همزمان با کاهش محدودیت های وضع شده در برخی از کشورهای اروپایی پدید آورده است.

- نگرانی از شیوع زیرسویه "اُمیکرون پنهانکار" در دانمارک و انگلیس شیوع گونه ای از سویه امیکرون که به "امیکرون پنهانکار" معروف شده، نگرانی هایی را در میان پزشکان و متخصصان همزمان با کاهش محدودیت های وضع شده در برخی از کشورهای اروپایی پدید آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زیرسویه بی ای.

2 (BA.

2) از امیکرون طی روزهای گذشته در برخی از کشورها از جمله انگلیس و دانمارک شیوع پیدا کرده، امری که نگرانی هایی را بابت احتمال موج جدید همه گیری کرونا به وجود آورده است.

این زیرسویه به دلیل شیوع سریع و پشت سر گذاشتن دیگر زیرسویه های امیکرون به امیکرون پنهانکار (Stealth Omicron) معروف شده است.

انگلیس زیرسویه اُمیکرون را زیر نظر دارد آژانس امنیت بهداشت انگلیس روز جمعه زیرسویه اُمیکرون را به عنوان گونه ای تحت نظارت و بررسی اعلام کرد.

BA.

2 فاقد جهش خاصی است که در سویه اُمیکرون دیده می شود تا بتوان به آسانی آن را از سویه دلتا تشخیص داد اما طبق اعلام آژانس امنیت بهداشت انگلیس، بررسی ها روی آن در حال انجام است و هنوز به عنوان یک سویه نگران کننده معرفی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از شیوع زیرسویه اُمیکرون پنهانکار در دانمارک و انگلیس

نگرانی از شیوع زیرسویه اُمیکرون پنهانکار در دانمارک و انگلیس