مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-22حوادث

تردد در تمامی راه های اصلی کرمانشاه جریان دارد


رییس پلیس راه استان کرمانشاه، از باز بودن همه راه های اصلی استان خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس و نیروهای امدادی تردد در محورهای مواصلاتی جریان داشته و مشکلی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ کیخسرو دستغیب در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه و نیروهای امدادی طی 48 ساعت اخیر پنج محور استان که به علت بارش برف و کولاک مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی ادامه داد: عملیات بازگشایی مسیرهای روستایی نیز در حال انجام است و نیروهای امدادی به شکل شبانه روزی مشغول فعالیت و گشودن راه برای تسهیل در عبور و مرور و تردد شهروندان هستند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تردد در همه محورها بدون زنجیبر چرخ نیر امکان پذیر است، گفت: با این حال همراه داشته این وسیله برای همه رانندگان الزامی است.

وی در عین حال از برداشته شدن ممنوع بودن تردد وسایل نقلیه سنگین و کامیون ها در راه های استان خبر داد و گفت: این دسته از وسایل نقلیه می توانند مثل گذشته در جاده ها تردد داشته باشند.

دستغیب یادآور شد: برخی جاده های استان به خاطر شرایط جوی منطقه ممکن است به صورت مقطعی دچار یخ زدگی شوند که همین موضوع می طلبد رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در تمامی راه های اصلی کرمانشاه جریان دارد

تردد در تمامی راه های اصلی کرمانشاه جریان دارد