مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-22اقتصادي

کشف بیش از 8 میلیارد ریال محصولات آرایشی قاچاق و تقلبی در کاشان


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از دو هزار قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق و تقلبی طی بازدید از 5 واحد صنفی در این شهرستان خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، حسین بساطی فرمانده انتظامی کاشان با بیان این مطلب که پدیده قاچاق علاوه بر از بین بردن هویت ملی منجر به اختلال در نظام اقتصادی و برنامه ریزی های ملی برای رشد و بالندگی کشور است، تصریح کرد:  کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اقتصادی اطلاعاتی موفق شدند گروهی از افراد سودجو و عرضه کنندگان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی را در سطح شهر کاشان شناسایی کنند  .

وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و با همراهی کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در بازرسی از 5 واحد صنفی بیش از دو هزار قلم انواع محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی را کشف کردند.

بساطی ارزش کالاهای مکشوفه در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 8 میلیارد و دویست و بیست میلیون ریال عنوان کرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق علاوه بر تهدیدی برای سلامت افراد جامعه باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی موجب رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 8 میلیارد ریال محصولات آرایشی قاچاق و تقلبی در کاشان

کشف بیش از 8 میلیارد ریال محصولات آرایشی قاچاق و تقلبی در کاشان