مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-22فرهنگي

نکوداشت مهدی صباغی در مشهد برگزار می شود


دبیر انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد از برگزاری آیین نکوداشت مهدی صباغی، هنرمند پیشکسوت مشهدی سینما، تئاتر و تلویزیون، همراه با از اکران فیلم داستانی خیابان ارگ در مشهد خبر داد.

- محمدرضا فرهادی نیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بیماری مهدی صباغی و وضعیت جسمی نامناسب این هنرمند مشهدی اظهار کرد: بر این اساس هفته گذشته همراه با جمعی از هنرمندان، اهالی تئاتر و سینمای خراسان رضوی به دیدار و عیادت این هنرمند پیشکسوت رفتیم.

وی ادامه داد: در این دیدار پیشنهاد اکران فیلم داستانی خیابان ارگ که توسط علی خزایی فر، فیلمساز مشهدی، ساخته شده و مهدی صباغی نقش اول آن را بر عهده دارد، مطرح و پس از پیگیری های انجام شده قرار شد با همکاری حوزه هنری خراسان رضوی آیین نکوداشت این هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر مشهد همراه با اکران فیلم داستانی خیابان ارگ ساعت 17 یکشنبه، سوم بهمن ماه، در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار شود.

دبیر انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد تصریح کرد: یکی از راهبردهای انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد نمایش مستمر فیلم های اهالی سینمای مشهد و همراه با نقد، بررسی و مرور آثار فیلم سازان مشهدی با هدف گسترش ارتباطات و فعالیت ها و ارتقای سطح کمی و کیفی سینمای مشهد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت مهدی صباغی در مشهد برگزار می شود

نکوداشت مهدی صباغی در مشهد برگزار می شود