مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-22اقتصادي

مجموعه ورزشی کارگران در اختیار این قشر نیست


دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: مجموعه ورزشی کارگران در وسعت حدود یک هزار و 300 مترمربع واقع در شهر صنعتی کاوه، در اختیار این قشر نیست و در حدود سه سال قبل به پیمانکار اجاره داده شده است.

- داود میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با بیان اینکه مجموعه ورزشی کارگران در وسعت حدود یک هزار و 300 مترمربع واقع در شهر صنعتی کاوه، در اختیار این قشر نیست و در حدود سه سال قبل به پیمانکار اجاره داده شده است اظهار کرد: این مجموعه چندین سال قبل در دولت های گذشته برای این قشر احداث شد اما اکنون زمین چمن و سکوی تماشاگران تبدیل به ویرانه ای شده و تنها سالن سرپوشیده آن قابل استفاده است.

وی افزود: در زمان حاضر مجموعه ورزشی کارگران شهر صنعتی کاوه در اختیار پیمانکار است و اجاره آن به اداره کل کار، تعاون و امور اجتماعی استان مرکزی واریز می شود و در واقع این مجموعه ورزشی هیچ نفعی برای این شهرستان ندارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه با اشاره به این که مجموعه ورزشی کارگران با قراردادی 5 ساله به پیمانکار اجاره داده شده است، بیان کرد: پیمانکار مذکور در گذشته خدمات ورزشی خوبی برای این شهرستان انجام داده است اما اکنون در شرایطی نیست که بتواند این مکان را احیا و بهسازی و فعالیت ورزشی گسترده ای داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه ورزشی کارگران در اختیار این قشر نیست

مجموعه ورزشی کارگران در اختیار این قشر نیست