مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-22سياسي

پرداختن به آسیب های اجتماعی و جرایم باید از کار تشریفاتی خارج شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: پرداختن به مسئله آسیب های اجتماعی و جرائم به یک وظیفه قانونی، شرعی و اخلاقی ما است که باید به آن احساس تعهد کنیم تا کار فقط جنبه تشریفاتی پیدا نکرده و به صورت عملیاتی انجام شود.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: پرداختن به مسئله آسیب های اجتماعی و جرائم به یک وظیفه قانونی، شرعی و اخلاقی ما است که باید به آن احساس تعهد کنیم تا کار فقط جنبه تشریفاتی پیدا نکرده و به صورت عملیاتی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، سومین گردهمایی معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به صورت برخط به ریاست اصغر جهانگیر معاون رییس قوه قضاییه برگزار شد.

در این جلسه معاونین اجتماعی و پیشگیری 31 استان کشور حضور داشته و استان های مرکزی، زنجان، خراسان جنوبی، قزوین و چهارمحال بختیاری به عنوان سرگروه گزارش عملکرد و پیشنهادات خود و زیرگروه ها را بیان کردند.

جهانگیر در ابتدای سخنان خود به سخنان رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان آسیب های اجتماعی را مهمترین مسئله و بزرگترین خطر در کشور می دانند به گفته ایشان مسئله آسیب های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم باید به نحوی باشد که مسئولین احساس کنند آن مسئله برای خود و خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به آسیب های اجتماعی و جرایم باید از کار تشریفاتی خارج شود

پرداختن به آسیب های اجتماعی و جرایم باید از کار تشریفاتی خارج شود