مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-22اقتصادي

حداکثر برای 3 سال آینده در وادی رحمت تبریز جا داریم


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: حداکثر برای سه سال آینده در وادی رحمت جا داریم، به طوری که چندین بار برای ایجاد آرامستان جدید درخواست داده ایم که در حال پیگیری موضوع هستیم.

- فرخ جلالی در خصوص موضوع افزایش بهای تعرفه آرامستان ها، بیان کرد: هزینه های کفن و دفن و حمل متوفی تنها 30 درصد رشد سال جاری افزایش یافته است.

وی افزود: متاسفانه برخی برای پیش خرید قبور یک طبقه هجوم آورده اند و این در حالی است که با کمبود آرامستان مواجه هستیم، به طوری که چندین بار برای ایجاد آرامستان جدید درخواست داده ایم که در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: حداکثر برای سه سال آتی برای قبور در آرامستان فعلی جا داریم، چرا که حداکثر مصرف روزانه 50 قبر بوده و در موارد پیک کرونا با احتساب قبور دو طبقه روزانه 170 مورد قبر مصرف شده است.

جلالی اضافه کرد: در پنج سال گذشته خیابانی برای دسترسی به بلوک های جدید ایجاد نشده بود در حالی که در یک سال اخیر چهار خیابان جدید احداث شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در خصوص تخفیفات گروه های هدف مشخص شده در جامعه، گفت: در سال جاری از 1340 نفر از شهروندان تنها 500 هزار تومان دریافت شده است که این در قبال هزینه آرامستان ها بسیار کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداکثر برای 3 سال آینده در وادی رحمت تبریز جا داریم

حداکثر برای 3 سال آینده در وادی رحمت تبریز جا داریم