مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-22اقتصادي

افزایش 50 درصدی مصرف گاز طبیعی در قزوین به دلیل سرما و برودت هوا


مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: سرما طی روزهای گذشته که باعث یخبندان در بسیاری از نقاط شده، مصرف گاز طبیعی را در برخی مناطق استان تا 50 درصد افزایش داده است.

- اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین صبح  امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهروندان استان با توجه به برودت بیش از حد هوا طی شبانه روز گذشته 16 میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده اند.

به گفته این مسوول، طی یک هفته گذشته به طور میانگین مصرف گاز شهروندان استان قزوین 20 تا 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

بوشهری تاکید کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل هواشناسی قزوین مبنی بر استقرار توده هوای سرد تا اواسط هفته، به شهروندان توصیه می شود ضمن استفاده از پرده های ضخیم در برابر پنجره منازل خود و بستن در اتاق های بدون استفاده برای صرفه جویی در مصرف انرژی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند که دمای هوای استان در چنین مواقعی بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد باید باشد بنابراین ضمن بستن دریچه های کولر که باعث هدر رفت بسیار زیاد انرژی می شود، پوشیدن لباس گرم را نیز فراموش نکنند.

انتهای پیام/ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی مصرف گاز طبیعی در قزوین به دلیل سرما و برودت هوا

افزایش 50 درصدی مصرف گاز طبیعی در قزوین به دلیل سرما و برودت هوا