مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-22اقتصادي

تیم های فناور نمونه اولیه محصولات نوآورانه خود را به نانومچ ارسال کنند


تیم های فناور برای شرکت در برنامه طرح های نوآورانه فناوری نانو تا پایان بهمن ماه فرصت دارند تا نمونه اولیه محصولات خود را برای دریافت حمایت تا تجاری سازی ارسال کنند.

- تیم های فناور نمونه اولیه محصولات نوآورانه خود را به "نانومچ" ارسال کنند تیم های فناور برای شرکت در برنامه طرح های نوآورانه فناوری نانو تا پایان بهمن ماه فرصت دارند تا نمونه اولیه محصولات خود را برای دریافت حمایت تا تجاری سازی ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین مرحله از فراخوان های سری دهم برنامه طرح های نوآورانه فناوری نانو (Nano Match)، با هدف تسریع و تسهیل در تجاری سازی محصولات نانویی و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت های نوپای فعال در این حوزه، از یکم بهمن ماه آغاز شده و فناوران تا پایان این ماه برای ارسال طرح های خود و استفاده از حمایت های در نظر گرفته شده فرصت خواهند داشت.

شرکت ها برای حفظ مزیت رقابتی خود، نیاز به نوآوری در محصولات داشته و این مساله، فرصتی بوجود آورده تا محققان با ایجاد نوآوری در محصولات، نقشی کلیدی در این زمینه داشته باشند.

در همین راستا، برنامه طرح های نوآورانه فناوری نانو (نانومچ) که یک برنامه دائمی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است، طی سال برای حمایت از فناوران نانویی کشور و هدایت طرح های برتر به سمت تجاری سازی، اقدام به ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های فناور نمونه اولیه محصولات نوآورانه خود را به نانومچ ارسال کنند

تیم های فناور نمونه اولیه محصولات نوآورانه خود را به نانومچ ارسال کنند