مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 20:022022-01-21حوادث

فوت راکب موتورسیکلت و مصدوم شدن ترک نشین آن در برخورد کامیون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی همه خانی به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت: در ساعت 14:35 دقیقه ظهر جمعه در مسیر شمال به جنوب خیابان کارگر قبل از میدان قزوین یکدستگاه کامیون بنز که در این مسیر در حال حرکت بوده .

- اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت راکب و مصدوم شدن ترک نشین آن در ب خورد کامیون با موتورسیکلت در محدوده خیابان کارگر قبل از میدان قزوین در ساعت 14:35 ظهر امروز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی همه خانی به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت: در ساعت 14:35 دقیقه ظهر جمعه در مسیر شمال به جنوب خیابان کارگر قبل از میدان قزوین یکدستگاه کامیون بنز که در این مسیر در حال حرکت بوده که با یکدستگاه موتورسیکلت برخورد و در اثر شدت ضربه وارده راکب موتورسیکلت در محل حادثه فوت و ترک نشین نیز مصدوم که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل میگردد.

سرهنگ همه خانی به رانندگان توصیه کرد: رانندگان و ترک نشین موتورسیکلت هنگام رانندگی حتماً از کلاه ایمنی استفاده نموده و از حرکت در یک خط عبور و به موازات وسایل نقلیه دیگر خودداری نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی درسطح معابرشهری نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت راکب موتورسیکلت و مصدوم شدن ترک نشین آن در برخورد کامیون

فوت راکب موتورسیکلت و مصدوم شدن ترک نشین آن در برخورد کامیون