مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-21سياسي

تغییر راهبرد در سیاست های خارجی دستارود دولت جدید است


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه تغییر راهبرد در سیاست های خارجی از دستاوردهای دولت جدید است، گفت: این تغییر نقش مهمی در خنثی سازی تحریم ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نمازجمعه این هفته بخش اسالم تالش در ادامه مباحث اخلاقی با اشاره به آیات قرآن در مورد اجتناب از سوءظن، گفت: قضاوت کردن بر اساس حدس و گمان بد، یکی از گناهانی است که خود مقدمه گناهان دیگر و باعث وارد کردن تهمت و نسبت های روا به برادران دینی است.

خطیب جمعه اسالم با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن به بیان فضائل و ویژگی های ایشان پرداخت و افزود: در حقانیت و شأن حضرت فاطمه (س) همین بس که پروردگار عالم در ولادت ایشان سوره ای کامل نازل کرده و پیامبر اکرم (ص) را نسبت به این نعمت بزرگ امر به شکرگزاری می کند.

حجت الاسلام باقری با گرامیداشت ولادت معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، ادامه داد: فرزندی از فرزندان حضرت زهرا (س) که مصداق حقیقی کوثر و خیر کثیر است در دوران ما مکتب حضرت زهرا (س) را که احیای ولایت و امامت بود را زنده کرد و دنیا را از آوازه نام حضرت زهرا (س) پر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر راهبرد در سیاست های خارجی دستارود دولت جدید است

تغییر راهبرد در سیاست های خارجی دستارود دولت جدید است