مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-21اجتماعي

بازگشایی محور اسالم - خلخال/ برفروبی 8 میلیون مترمکعبی محورها


میدرکل راهداری گیلان، با اشاره به انسداد محور اسالم - خلخال از سه روز گذشته، عنوان کرد: در حال حاضر محور اسالم - خلخال بازگشایی شده است.

- ایسنا/گیلان میدرکل راهداری گیلان، با اشاره به انسداد محور اسالم - خلخال از سه روز گذشته، عنوان کرد: در حال حاضر محور اسالم - خلخال بازگشایی شده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از انسداد محور سیاهکل - دیلمان تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار کرد: به دلیل بارش شدید برف و کولاک در سطح محورهای کوهستانی گیلان طی روز گذشته این محور مسدود است.

وی با اشاره به انسداد محور اسالم - خلخال از سه روز گذشته، عنوان کرد: در حال حاضر محور اسالم - خلخال بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از انسداد 14 راه روستایی خبر داد و اضافه کرد: از 26 لغایت 30 دی 1502 کیلومتر به حجم هفت میلیون و 964 هزار و 480 مترمکعب بروفروبی صورت گرفته است.

مرادی، از بارش 40 سانتی برف در محور سیاهکل - دیلمان خبر داد و اضافه کرد: در محور اسالم - خلخال نیز 25 سانت برف باریده ا ست.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور حشمت آباد قوشه لانه به 50 سانت رسید، گفت: در محورهای رودسر - لات محله، بلوردکان - خصیب دشت، شوک - ملکوت، پونل - خلخال، شفت - امامزاده ابراهیم - امامزاده اسحاق و فومن - ماسوله نیز بین پنج تا 25 سانت برف باریده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محور اسالم - خلخال/ برفروبی 8 میلیون مترمکعبی محورها

بازگشایی محور اسالم - خلخال/ برفروبی 8 میلیون مترمکعبی محورها