مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:322022-01-20بين الملل

تحقیقات درباره اختلاس معاون صدراعظم و وزیر خارجه آلمان


دفتر دادستانی عمومی برلین از آغاز تحقیقات اختلاس علیه کل هیئت رهبری حزب سبز آلمان از جمله رابرت هابک، معاون صدراعظم و آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه این کشور به دلیل دریافت پاداش های ویژه کرونا خبر داد.

- تحقیقات درباره "اختلاس" معاون صدراعظم و وزیر خارجه آلمان دفتر دادستانی عمومی برلین از آغاز تحقیقات اختلاس علیه کل هیئت رهبری حزب سبز آلمان از جمله رابرت هابک، معاون صدراعظم و آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه این کشور به دلیل دریافت پاداش های ویژه "کرونا" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پولیتیکو، سخنگوی دفتر دادستانی از ظن اولیه اختلاس مربوط به هیئت ملی حزب سبز آلمان که متشکل از شش شخص است، صحبت کرد که برجسته ترین آنها دو رهبر این حزب هستند که یکی رابرت هابک است که همچنین نقش وزیر اقتصاد و حفاظت از آب و هوا را بر عهده دارد و شخص بعدی خانم آنالنا بربوک است.

این تحقیقات مربوط به فعالیت هایی نیست که هابک و بربوک در دوران نسبتا جوانی خود به عنوان وزیر انجام داده اند، بلکه به پاداش بحث برانگیز مرتبط با ویروس کرونا که اعضای هیئت مدیره این حزب در سال 2020 به خودشان اعطا کردند، مربوط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات درباره اختلاس معاون صدراعظم و وزیر خارجه آلمان

تحقیقات درباره اختلاس معاون صدراعظم و وزیر خارجه آلمان