مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:002022-01-20سياسي

در همایش ازدواج آسان 130 طلبه خراسان جنوبی به خانه بخت می روند


مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان جنوبی با اشاره به چهار هزار و 200 طلبه غیر شاغل در موسسات دولتی و اداری تحت پوشش این مرکز گفت: همایش ازدواج آسان و ارزان ویژه 130 طلبه برگزار می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام هادی جعفری راد مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مبلغان، مدرسان، محصلان و پژوهشگران حوزه های علمیه تشییع و اهل تسنن اعم از خواهر و برادر غیر شاغل در مؤسسات دولتی و اداری می توانند از خدمات فرهنگی و رفاهی این مرکز برخوردار شوند.

   وی افزود: نگاه ویژه و دغدغه مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان جنوبی نسبت به همسران و فرزندان طلاب و روحانیون در حوزه اشتغال خانگی و درآمدزایی می باشد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان جنوبی تصریح کرد: با انعقاد تفاهم نامه فی مابین این مرکز و فنی وحرفه ای تاکنون دوره های آموزشی متعددی در رشته های خیاطی، گلدوزی، چرم سازی، سنگ تراشی، حوله بافی و فرش بافی ویژه همسران و فرزندان طلاب و روحانیون استان برگزار و شرکت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی را از بانک ها دریافت کرده اند.

حجت الاسلام جعفری راد گفت: در راستای بازاریابی و فروش محصولات و تولیدات همسران طلاب و روحانیون حوزه های علمیه خراسان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در همایش ازدواج آسان 130 طلبه خراسان جنوبی به خانه بخت می روند

در همایش ازدواج آسان 130 طلبه خراسان جنوبی به خانه بخت می روند