مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:302022-01-20اجتماعي

پیش بینی آخر هفته ای برفی برای قزوین/ سامانه بارشی امروز وارد استان می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: سامانه بارشی به تدریج از امروز وارد استان شده و تا صبح فردا جمعه نیز در سطح منطقه فعالیت خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی آخوندی کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین صبح امروز پنجشنبه اظهار کرد: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، امروز و همراه با بارش برف، وزش بادهای به نسبت شدید و شدید جنوبی و غربی را در سطح استان خواهیم داشت که همین مساله باعث می شود تا در پاره ای مناطق پدیده کولاک را نیز داشت باشیم.

وی با اشاره به صدور اطلاعیه به رنگ نارنجی از سوی این اداره کل، تاکید کرد: سامانه بارشی یاد شده تا صبح روز جمعه در سطح منطقه باقی خواهد ماند و مقدار بارش ها در ارتفاعات نیز کمتر از بارش های 2 روز گذشته این استان خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: با توجه به بارش برف امروز، لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید افقی پیش بینی شده و با توجه به وزش بادهای شدید نیز احتمال خسارت به تاسیسات و زیرساخت ها وجود دارد.

به گفته وی، به لحاظ دمایی نیز همچنان تا اوایل هفته آینده شاهد استقرار توده هوای سرد در سطح استان خواهیم بود.

آخوندی افزود: در شبانه روز گذشته شهرستان آوج با منفی 6 و معلم کلایه در بخش رودبار الموت شرقی با 10 درجه سانتیگراد بالای صفر به تدریج سردترین و گرمترین مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آخر هفته ای برفی برای قزوین/ سامانه بارشی امروز وارد استان می شود

پیش بینی آخر هفته ای برفی برای قزوین/ سامانه بارشی امروز وارد استان می شود