مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:202022-01-19سياسي

اداره میراث فرهنگی از خانه بروجردی ها خارج شود


مدیریت میراث فرهنگی باید نسبت به تعیین تکلیف وضعیت ساختمان و تملک مکانی خارج از اماکن تاریخی اقدام و بخش اداری را از خانه تاریخی بروجردی ها خارج کند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: مدیریت میراث فرهنگی باید نسبت به تعیین تکلیف وضعیت ساختمان و تملک مکانی خارج از اماکن تاریخی اقدام و بخش اداری را از خانه تاریخی بروجردی ها خارج کند.

علی اکبر مرتضایی، امروز(چهارشنبه، 29 دی ماه) در حاشیه دیدار از اداره میراث فرهنگی این شهرستان، اظهار کرد: ساختمان فعلی اداره میراث فرهنگی به خوبی نگهداری نمی شود و حضور بخش اداری در خانه تاریخی بروجردی ها، موجب آسیب به بنای تاریخی و استهلاک اموال دولتی می شود.

وی تصریح کرد: خانه تاریخی بروجردی ها که به عنوان نمادی از کاشان است، از سالیان گذشته مورد بازدید گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد و گردشگر در قبال پرداخت وجه، حق بازدید از تمام فضاهای تاریخی این مجموعه را پیدا می کند که متاسفانه بخشی از خانه در اختیار بخش اداری قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار کاشان تاکید کرد: اداره میراث فرهنگی به عنوان میراث بان مکان های تاریخی، باید با جدیت تمام در مقابل هرگونه تخریب بناها و منظر بصری مجموعه های تاریخی با جدیت برخورد کند و تمام دستگاه ها به ویژه شهرداری ها باید همکاری مطلوب با این اداره دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره میراث فرهنگی از خانه بروجردی ها خارج شود

اداره میراث فرهنگی از خانه بروجردی ها خارج شود