مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:302022-01-19ورزشي

قهرمانی از آذربایجان در انتظار حسن یزدانی


بعد از کوچ قاسم پور و بذری به 92 کیلوگرم، باید دید نفر اول مسابقات قهرمانی کشور چقدر می تواند در مرحله نهایی انتخابی مقابل ستاره تیم ملی حرف برای گفتن داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، در سال های اخیر حسن یزدانی حرف اول وزن 86 کیلوگرم دنیا را می زد و صرفا در سطح دنیا یک حریف به نام دیوید تیلور داشت که سرانجام بعد از سه شکست، توانست در مسابقات جهانی 2021 اسلو، او را شکست دهد.

یزدانی در ایران دو حریف جوان و باانگیزه داشت که شاید هر کدام از آنها هم در این وزن به مسابقه جهانی می رفت، توان مدال آوری را داشت؛ کامران قاسم پور و احمد بذری.

این دو در رده های سنی دیگر قهرمان جهان شده بودند و از بهترین 86 کیلوهای ایران و حتی جهان بودند اما اقتدار حسن یزدانی در این وزن باعث شد فرصتی در 86 کیلو به قاسم پور و بذری داده نشود و در عین شایستگی، برای رسیدن به مدال جهانی وزن خود را تغییر دهند.

ابتدا احمد بذری راهی 92 کیلو شد که در همین مسابقات قهرمانی کشور اخیر که در گرگان به انجام رسید، کشتی پایاپای و نزدیکی در فینال با امیرحسین فیروزپور دیگر کشتی گیر مازندرانی داشت.

قاسم پور هم بعد از آنکه در سال 2021 با شکست در مسابقه انتخابی مقابل حسن یزدانی، شانس حضور در المپیک توکیو را از دست داد، سرانجام تصمیم بزرگ زندگی اش را با تردید گرفت؛ حضور در 92 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی از آذربایجان در انتظار حسن یزدانی

قهرمانی از آذربایجان در انتظار حسن یزدانی