مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:202022-01-19بين الملل

افشای جزییات تکان دهنده از ترور فرمانده ارشد حماس در دبی پس از 12 سال


در دوازدهمین سالگرد ترور «محمود المبحوح» از فرماندهان ارشد حماس در دبی به دست موساد، صهیونیست ها اطلاعات جدید و شوکه کننده ای درباره نحوه ترور این فرمانده برجسته مقاومت غزه منتشر کردند.

-   در این فیلم آمده است که عملیات ترور المبحوح 22 دقیقه طول کشیده و با تزریق ماده ای به او، ماهیچه های او فلج و سیستم تنفسی او متوقف شد و همین امر منجر به مرگ فوری وی شد.

در این فیلم، اسامی دقیق گروهی که این ترور را انجام داده اند ذکر شده و برنامه سفر آن ها از لحظه ورود به هتل تا زمان اجرای عملیات مشخص شده و در عین حال به مشارکت یکی از چهره های سرشناس موساد که نامش در فیلم فاش نمی شود، اشاره شده است.

  علاوه بر این، در این فیلم، که بخش حراست نظامی اجازه انتشار آن را داده، درباره یک سیستم ارتباطی مرکزی بین عاملان این ترور که عملیات را از وین هدایت می کرد، توضیح  داده می شود.

بر اساس این توضیحات، اعضای گروه حتی اگر چند متر از هم فاصله داشتند، اجازه نداشتند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و فردی در وین، همه آن ها را به هم مرتبط می کرد.

رونن برگمن، کارشناس امور اطلاعاتی، که برای روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت و نیویورک تایمز آمریکا کار می کند، توضیح داد که هدف؛ عدم ارتباط تلفنی عوامل ترور در محل عملیات با یکدیگر به منظور جلوگیری از شناسایی در مرحله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جزییات تکان دهنده از ترور فرمانده ارشد حماس در دبی پس از 12 سال

افشای جزییات تکان دهنده از ترور فرمانده ارشد حماس در دبی پس از 12 سال