مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:402022-01-19ورزشي

جدال حساس شهرداری ارومیه مقابل سپاهان در لیگ برتر والیبال


تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز چهارشنبه در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر ایران در دیداری حساس میزبان تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، هفته نوزدهم لیگ برتر مردان جام سردار دل ها امروز چهارشنبه 29 دی ماه با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، تهران (2 دیدار)، گرگان، رفسنجان و ارومیه (2 دیدار) پیگیری می شود و نکته جالب توجه اینکه تمامی میزبانان این هفته در رقابت های دور رفت مغلوب حریفان خود شدند و در اندیشه انتقام از میهمانان خود در دیدارهای امروز هستند.

حساس ترین دیدار این هفته در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود جایی که تیم فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین که با کسب 15 برد و اندوختن 45 امتیاز در صدر جدول جا خوش کرده میهمان شهرداری ارومیه است و شاگردان محمدرضا تندروان  به عنوان یک رقیب سرسخت این تیم اصفهانی را دنبال می کنند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان این هفته هر نتیجه ای در شهر عاشقان والیبال کسب کند همچنان در صدر جدول باقی خواهد ماند، اما اگر نتیجه را به حریف ارومیه ای واگذار کند امید صعود زودرس به مرحله پلی آف را به دیدارهای بعدی موکول خواهد کرد.

تیم شهرداری ارومیه نیز که با 13 برد و اندوختن 36 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد برای جبران شکست دور رفت و شاد کردن دل هوادارانی که پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال حساس شهرداری ارومیه مقابل سپاهان در لیگ برتر والیبال

جدال حساس شهرداری ارومیه مقابل سپاهان در لیگ برتر والیبال