مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:202022-01-19اقتصادي

مقاوم سازی 77 درصد واحدهای مسکن روستایی لرستان


مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی، میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی استان را 77درصد خواند و گفت: از این نظر لرستان دومین استان مقاوم در میان استان های کشور محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مسعود رضایی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: بنیاد بسکن در چند بخش بر اساس رسالت خود انجام وظیفه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح هادی از 1570 روستای بالای 20 خانوار در لرستان، تهیه طرح هادی همه روستاها انجام شده است.

مدیرکل سابق بنیادمسکن لرستان با اشاره به بازنگری 638 روستای لرستان، بیان داشت: 157 روستای دیگر نیازمند بازنگری است که طی چهارسال آینده بر اساس برنامه ریزی ها به اتمام خواهد رسید.

رضایی با بیان اینکه از 153 هزار واحد مسکن روستایی برای حدود 55 درصد آن ها سند صادر شده است، گفت: همچنین از این تعداد، 122 هزار واحد تعیین تکلیف و در دست اقدام است.

 وی، میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی استان را 77 درصد خواند و افزود: از این نظر لرستان دومین استان مقاوم در میان استان های کشور محسوب می شود.

مدیرکل سابق بنیادمسکن لرستان ادامه داد: طی 2 سال گذشته 1150 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت و 377 میلیارد تومان کمک بلاعوض توزیع شد، ضمن اینکه 300 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و 320 میلیارد تومان نیز اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 77 درصد واحدهای مسکن روستایی لرستان

مقاوم سازی 77 درصد واحدهای مسکن روستایی لرستان