مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:302022-01-19سياسي

دومین کنگره استانی سه هزار شهید استان سمنان برگزار می شود


برگزاری دومین کنگره استانی سه هزار شهید استان برای سال 1402 ابلاغ شده که امیدواریم مانند کنگره اول با شکوه و با عظمت برگزار شود.

- ، سردار حمید دامغانی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار سمنان از ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان و در نشستی با بیان اینکه برگزاری دومین کنگره استانی سه هزار شهید استان در سال 1402 ابلاغ شده است، تاکید کرد: مقدمات برای برگزاری این اجلاسیه با شکوه فراهم خواهد شد.

وی افزود: تلاش های انجام شده در راستای جمع آوری، حفظ و حراست از دستاوردها و آثار شهدای گرانقدر استان قابل تقدیر است و می تواند در برگزاری رویدادهای مهم مانند اجلاسیه شهدا بسیار کمک کننده باشد.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: برگزاری دو اجلاسیه بزرگ شهدا در شهرستان شاهرود اقدامی بود که به ما خیلی کمک کرد تا بتوانیم اجلاسیه هایی در این سطح را نیز تجربه کنیم و قطعاً از تجربیات آن برای اجلاسیه بعدی بهره خواهیم برد.

دامغانی همچنان بیان کرد: تالیفات و مستند سازی آثار شهدای هشت سال دفاع مقدس در استان سمنان، اقدامی ماندگار و بسیار حائز اهمیت است.

استاندار سمنان نیز با بیان اینکه سمنان همواره در عرصه های مهم کشور همچون غائله گنبد، هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و… صاحب نام و دارای افتخار است، گفت: تلاش برای حفظ و صی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره استانی سه هزار شهید استان سمنان برگزار می شود

دومین کنگره استانی سه هزار شهید استان سمنان برگزار می شود