مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:252022-01-19فرهنگي

ترجمه ژاپنی «داستان راستان» شهیدمطهری منتشر می شود


قرارداد انتشار کتاب «داستان راستان» اثر شهید مرتضی مطهری که به زبان ژاپنی ترجمه شده، توسط رایزنی فرهنگی ایران و انتشارات پائو در ژاپن منعقد شد.

- ، در راستای توسعه همکاری های فرهنگی و با مشارکت و همراهی طرف های ژاپنی، قرارداد انتشار کتاب داستان راستان که به زبان ژاپنی ترجمه شده است، از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و انتشارات پائو منعقد شد.

این قرارداد در دیدار حسین دیوسالار رایزن فرهنگی کشورمان در ژاپن با یاسوناکا رییس مجموعه فرهنگی و انتشاراتی پائو در ژاپن به امضاء رسید تا ترجمه ژاپنی آن با سرمایه گذاری طرف ژاپنی و توزیع در شبکه کتاب این کشور در اختیار علاقه مندان و مخاطبان فرهنگ دوست قرار گیرد.

حسین دیوسالار رایزن فرهنگی ایران در ژاپن در این زمینه گفت: با توجه به وجود خلاء محتوایی به زبان ژاپنی برای علاقه مندان و فرهنگ دوستان ژاپنی، رایزنی فرهنگی با مشارکت طرف های ژاپنی و برخی از ایرانیان علاقه مند، از سال 1397 تاکنون، 15 عنوان کتاب و مجله با بیش از 28 هزار تیراژ (علاوه بر نسخه الکترونیکی) را ترجمه و منتشر کرده که از جمله آنان می توان به تولید پنج شماره مجله تخصصی ایران به زبان ژاپنی، کتاب نفیس 4700مایل، هنر، پل ارتباط ایران و ژاپن فارسی-ژاپنی، کتاب ترجمه ژاپنی الهی نامه عطار ، کتاب نمایشگاه نقاشی تبادلات فرهنگی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه ژاپنی «داستان راستان» شهیدمطهری منتشر می شود

ترجمه ژاپنی «داستان راستان» شهیدمطهری منتشر می شود