مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:352022-01-19سياسي

تجهیزات آتش نشانی در شهرک های صنعتی البرز تقویت شود


رییس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به حادثه حریق گسترده یک مجتمع صنعتی در نزدیکی اشتهارد گفت: نیاز است که امکانات و تجهیزات اطفای حریق در سطح شهرک های صنعتی استان بروزرسانی و تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی، شامگاه سه شنبه در هشتاد و چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر در روزهای اخیر به میزبانی اتاق بازرگانی استان، اظهار کرد: این مراسم به صورت مشترک توسط اتاق بازرگانی، جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان استان البرز برگزار شد.

 وی با بیان اینکه امسال بیش از 260 پایان نامه و رساله دانشجویی  مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد به دبیرخانه جشنواره ملی امیرکبیر واصل شد، گفت: آثار بررسی شده توسط هیات داوران این جشنواره کاربردی کارفرما محور بوده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع  معادن و کشاورزی البرز با اشاره به صنعتی بودن این استان افزود: استان البرز پایلوت خوبی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی دکترا و کارشناسی ارشد است که بتوانند پایان نامه ها و رساله های خود را عملیاتی کنند.

وی در ادامه گفت: در آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر از 5 پایان نامه و رساله مقطع دکتری و 5 مورد از آثار ارسالی در مقطع کارشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آتش نشانی در شهرک های صنعتی البرز تقویت شود

تجهیزات آتش نشانی در شهرک های صنعتی البرز تقویت شود