مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:302022-01-19بين الملل

گزارش گلوبال تایمز درباره اهمیت رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران


یک روزنامه چینی با مطرح کردن نظرات مقامات نظامی چینی و تحلیل گران مسائل نظامی به اهمیت برگزاری رزمایش دریایی مشترک چین، روسیه و ایران پرداخت.

- یک روزنامه چینی با مطرح کردن نظرات مقامات نظامی چینی و تحلیل گران مسائل نظامی به اهمیت برگزاری رزمایش دریایی مشترک چین، روسیه و ایران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه گلوبال تایمز چین در این باره نوشت: رسانه ها روز سه شنبه با استناد به اطلاعیه دفتر اطلاع رسانی ناوگروه دریایی اقیانوس آرام(پاسیفیک) روسیه و بدون اعلام زمان مشخصی، گزارش دادند که ایران، روسیه و چین قرار است یک رزمایش دریایی مشترک برگزار کنند.

این اولین باری نیست که این سه کشور رزمایش های مشترک برگزار می کنند.

نیروی دریای چین در سال 2019، با همکاری ایران و روسیه به منظور تعمیق همکاری میان نیروهای دریای سه کشور، یک رزمایش چهار روزه در دریای عمان انجام داد.

به گفته مقامات نظامی چینی، رزمایشی که قرار است برگزار شود، دربردارنده حسن نیت چین و نشانگر توان آن برای حفظ صلح جهانی و امنیت دریانوردی است.

رژه پایانی رزمایش مشترک کمربند امنیت دریایی ایران، روسیه و چین سونگ ژونگپینگ، یک تحلیل گر سیاسی-نظامی چینی در گفت وگو با گلوبال تایمز در این باره بیان کرد: این سه کشور باید همکاری در زمینه های نوین امنیتی را بالا ببرند، به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش گلوبال تایمز درباره اهمیت رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران

گزارش گلوبال تایمز درباره اهمیت رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران