مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:152022-01-19اقتصادي

رفع مشکلات موجود در مسیر 4 واحد تولیدی در استان کرمان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از حل مشکلات چهار واحد تولیدی در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، دادخدا سالاری در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان افزود: تفاوت جلسات اقتصاد مقاومتی در دادگستری کل استان کرمان با سایر جلسات در استفاده از ابزارهای قانونی و حاکمیتی به منظور حمایت از تولید و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه راهکارهای پیش بینی شده قانونی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کرمان، توصیه ای نیست و اجرایی خواهد بود، ادامه داد: بر مبنای قانون، دستگاه ها را مکلف به اجرای مصوبات قانونی به منظور حل مشکلات واحدهای تولیدی می کنیم و در صورت عدم اجرای این مصوبات از ضمانت های اجرایی  قانونی پیش بینی شده، استفاده خواهد شد.

سالاری اظهارداشت: باید باور کنیم جنگ بزرگی در حوزه اقتصادی از سوی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا  به کشور ما تحمیل شده و تولیدکنندگان یکی از مدافعین و رزمنده های این خط  هستند و مسئولان اجرایی و بانکی به عنوان عوامل ستادی باید با تمام توان به کمک رزمنده های این عرصه بشتابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات موجود در مسیر 4 واحد تولیدی در استان کرمان

رفع مشکلات موجود در مسیر 4 واحد تولیدی در استان کرمان