مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:002022-01-19فرهنگي

معرفی آثار برتر دومین جشنواره نمایشنامه خوانی «جوان» در آبادان


مسؤول واحد نمایش حوزه هنری آبادان از پایان دومین جشنواره نمایشنامه خوانی «جوان» با معرفی آثار برتر در این شهرستان خبر داد.

- معرفی آثار برتر دومین جشنواره نمایشنامه خوانی جوان در آبادان ایسنا/خوزستان مسؤول واحد نمایش حوزه هنری آبادان از پایان دومین جشنواره نمایشنامه خوانی جوان با معرفی آثار برتر در این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا سواعدی بیان کرد: واحد نمایش حوزه هنری آبادان، به میزبانی مرکز فرهنگی شهید آوینی این شهرستان برای دومین بار، جشنواره نمایشنامه خوانی جوان را برگزار کرد.

در این جشنواره، گروه هایی از شهرهای جنوبی استان خوزستان همچون آبادان، خرمشهر، شادگان، بندرامام خمینی(ره)، بندر ماهشهر و شهر چمران، به ارائه آثاری با مضامین اجتماعی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و با اعلام حوزه هنری خوزستان وی افزود: آثاری همچون عبادان و علو ایشان نوشته عبدالعظیم عساکره و اجرای زینب عساکره از شهر چمران، بیست و پنج به نویسندگی و اجرای سرور حسینی از شادگان، پایان یک آغاز اثری از سید فاخر موسوی از شادگان، قبرکن نوشته علی صادقی و اجرای علی رضا مسائدنژاد از بندر امام خمینی (ره)، مرغابی شانه به سر به نویسندگی و اجرای علی عباسی فرد از آبادان، برادرها می میرند نوشته رسول بانگین و اجرای محمد آلبوشوکه از خرمشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آثار برتر دومین جشنواره نمایشنامه خوانی «جوان» در آبادان

معرفی آثار برتر دومین جشنواره نمایشنامه خوانی «جوان» در آبادان