مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 23:102022-01-18پزشكي

نجات جان 3 مادر باردار از برف و کولاک شدید در هشترود


فرمانده تیم عملیات نجات جان مادران پرخطر هشترود گفت: در 12 ساعت گذشته به سه مادر باردار در این شهرستان امدادرسانی و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هشترود، علی زیادپور  اظهار داشت: 1 نفر از این مادران باردار در روستاهای  دلو حسن   بسیط   و آلاقیه بودند که با تلاش امدادگران به موقع به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی ادامه داد: در پی وصول گزارش ناشی از پیگیری ماماهای مرکز بهداشت مبنی بر اعلام مادران باردار پرخطر در سه عملیات جداگانه بلافاصله همکاران  تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان هشترود، کادر مامایی و آمبولانس بیمارستان امام حسین(ع) ،  هلال احمر و با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود پس از پیمودن مسافت طولانی  به محل اقامت مادران  باردار رسیده و ضمن ارایه مراقبت های بهداشتی به  مادران باردار و با تلاش 6  ساعته مادران باردار را به بیمارستان امام حسین(ع) هشترود انتقال دادند.

زیادپور اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون حال مادران باردار  مطلوب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از اول بارش های امسال 5 مادر باردار از روستاهای مختلف به بیمارستان هشترود انتقال داده شده اند افزود : 13 مادر باردار نیز تا وقت زایمان خود اسکان داده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 3 مادر باردار از برف و کولاک شدید در هشترود

نجات جان 3 مادر باردار از برف و کولاک شدید در هشترود