مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 21:052022-01-18سياسي

دانشگاه برای گره های فرهنگی و رفتاری جامعه برنامه داشته باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به حرکت ارزشمند دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری همایش ملی دانشگاه آرمانی، گفت: دانشگاه برای گره های فرهنگی و رفتاری جامعه برنامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، آیت الله سیدحسن عاملی در نشست با عوامل برگزاری همایش ملی دانشگاه آرمانی با بیان اینکه دانشگاه باید برای گره های فرهنگی و رفتاری جامعه برنامه داشته باشد، اظهار کرد: دانشگاه باید به نحوی عمل کند تا برای مشکلات علمی و صنعتی جامعه راه حل ارائه کند.

وی با اشاره به حرکت ارزشمند دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری همایش ملی دانشگاه آرمانی، افزود: مباحث علمی بسیار خوب است، به شرطی که کاربردی باشد و به ثروت تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی جزو دانشگاه های برجسته در سطح کشور به حساب می آید، تصریح کرد: این دانشگاه علاوه بر فعالیت های روزمره خود، باید در سه موضوع مهم دانشگاه آرمانی، خانواده آرمانی و ارتباط با علویان ترکیه، بیش از پیش تاثیرگذار باشد.

عزیز حبیبی، رییس دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام اینکه همایش دانشگاه آرمانی پیرو نظر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این دانشگاه برگزار خواهد شد، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه برای گره های فرهنگی و رفتاری جامعه برنامه داشته باشد

دانشگاه برای گره های فرهنگی و رفتاری جامعه برنامه داشته باشد