مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:152022-01-18سياسي

افزایش 28 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در گیلان


استاندار گیلان از افزایش هفت درصدی دستگیری خرده فروشان و 28 درصدی قاچاقچیان موادمخدر در استان خبر داد و گفت: باید با این تلاش های صورت گرفته شاهد کاهش میزان مصرف و ابتلا به اعتیاد نیز باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر  امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان در سالن اجتماعات الغدیر با بیان اینکه منطفه حیران جزو مناطق جداناپذیر گیلان است، اظهار کرد: هر چند بار یکبار مطالبی در خصوص گردنه حیران مطرح می شود، و از باب تذکر به عنوان عالی ترین مقام اجرایی در گیلان اعلام میکنم که این اقدامات تفرقه انگیز همدلی و وحدت میان مردم گیلان و اردبیل را از بین نخواهد برد.

وی با اشاره به اینکه فعل و انفعالات صورت گرفته همواره به بن بست خواهد رسید، گفت: از همه متولیان امر تقاضا دارم به مسئله حیران دامن نزده و باعث خدشه دار شدن وحدت میان دو استان نشوند.

استاندار گیلان با اشاره دستورالعمل وزارت کشور در خصوص طرح ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر افزود: این طرح و دستور العمل یک طرح کشوری و ملی بوده و ساماندهی آن در استان گیلان آغاز و باید از تمامی امکانات استفاده شود.

عباسی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در  راستای مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: نیروی انتظامی گیلان به طور شبانه روزی در حال فعالیت در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 28 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در گیلان

افزایش 28 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در گیلان