مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:302022-01-18سياسي

توسعه کشت های گلخانه ای نیازمند مساعدت و نگاه ویژه است


دبیر قرارگاه امنیت غذایی البرز گفت: توسعه کشت های گلخانه ای نیازمند مساعدت و نگاه ویژه است و باید در این زمینه اقدامات جدی صورت گرفت.

- ، چهلمین نشست قرارگاه امنیت غذایی استان البرز ظهر سه شنبه با موضوع جمع بندی مسائل و موانع توسعه کشت های گلخانه ای با حضور دبیر قرارگاه، معاونین سازمان، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبی استان و جمعی از مدیران ستادی و شهرستان ها در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

دبیر قرارگاه امنیت غذایی استان البرز با اشاره به دستور جلسه، از موافقت استاندار با راه اندازی ستاد توسعه کشت های گلخانه ای استان، پیگیری صدور احکام اعضای ستاد و برنامه ریزی برای برگزاری منظم جلسات خبر داد.

روشن نژاد با ابراز خرسندی از رویکرد استاندار در خصوص موضوع امنیت غذایی به ویژه توسعه کشت های گلخانه ای در استان افزود: فرصت خوبی است که موانع و مسائل برون بخشی پیش رو در این حوزه با استفاده از ظرفیت های ستاد توسعه ی کشت های گلخانه ای استان و با حضور دستگاه های خدمات رسان حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه با پیگیری هایی که توسط معاونت تولیدات گیاهی صورت گرفته است، فهرستی از مسائل و محدودیت ها احصاء شده که پس از جمع بندی در قرارگاه امنیت غذایی استان، در ستاد توسعه گلخانه ها مطرح خواهد شد، از مدیران شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشت های گلخانه ای نیازمند مساعدت و نگاه ویژه است

توسعه کشت های گلخانه ای نیازمند مساعدت و نگاه ویژه است