موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:252022-01-18سياسي

آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد


طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با نام اثر در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با نام "اثر" در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

سید علی ملک حسینی، دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه اجرای این طرح در شهر یاسوج گفت: این طرح بنا به درخواست مردم از امروز آغاز و تا پایان امسال و به صورت مدون در چندین نوبت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دو سال اخیر در مقاطع گوناگون اجرا شد افزود: هر دستی که بخواهد امنیت مردم را به خطر بیندازد قطع می شود.

ملک حسینی با اشاره به اینکه امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است، تاکید کرد: افرادی که اقدام به حمل سلاح سرد یا گرم کنند دستگاه قضا قاطعانه با آنان برخورد می کند.

اسماعیل مسعودی کوشک، معاون دادستان یاسوج نیز هدف از اجرای این طرح را برخورد قاطعانه با افرادی است که با سلاح گرم و سرد مرتکب جرائم خشن شده و همچنین رانندگانی که پلاک خودروی خود را مخدوش و از طریق حرکات غیرمتعارف موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی می شوند، عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در این طرح از کافه ها و کافی شاپ ها نظارت و بازرسی می شود، افزود: با برگزاری تورها و گشت های بازرسی در ورودی و خروجی شهرها از خودروها بازرسی و با رانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد