مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:252022-01-18اقتصادي

آبرسانی به شش روستای البرز تکمیل می شود


زیرساخت های جدیدآبرسانی به شش روستای البرز از محل اعتبارات محرومیت زدایی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و شرکت آب و فاضلاب استان البرز با هزینه 270 میلیارد ریال اجرایی می شود.

- ایسنا/البرز  مدیرعامل آبفای البرز گفت: زیرساخت های جدیدآبرسانی به شش روستای البرز از محل اعتبارات محرومیت زدایی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و شرکت آب و فاضلاب استان البرز با هزینه 270 میلیارد ریال اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذوالفقار مهدی زاده با اعلام این خبرگفت: به دنبال امضاء تفاهم نامه ای بین شرکت مهندسی آبفای کشور و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در شش روستا از شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ، عملیات اجرایی ساخت مخازن و احداث شبکه و خطوط انتقال و توزیع آب آغاز خواهد شد .

وی روستاهای مورد نظر را شامل هیو، قاسم آباد بزرگ، بختیار، یعقوب آباد، خیرآباد و سلطان آباد ذکر کرد و افزود: احداث دو مخزن ذخیره 500 متر مکعبی و 10 کیلومتر خط انتقال و36 کیلومتر شبکه توزیع و 4500 فقره استاندارد سازی انشعاب به همراه احداث دو مخزن هوایی جزو طرح های آبرسانی این قرارداد است که سازمان بسیج سازندگی کشور اجرای آنها را با هزینه 270 میلیارد ریال و از سوی نیروهای جهادی بسیج ساوجبلاغ با هدف محرومیت زدایی درروستاها اجرا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به شش روستای البرز تکمیل می شود

آبرسانی به شش روستای البرز تکمیل می شود