مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:102022-01-18فرهنگي

«سپند دل» با صدای وحید تاج منتشر می شود/ پرواز در خلوت های پرآشوب


آلبوم «سپند دل» به آهنگسازی محمدرضا عزیزی و خوانندگی وحید تاج روز دوم بهمن با اشعاری از هوشنگ ابتهاج، مهدی اخوان ثالث، رهی معیری، هوشنگ ابتهاج و افشین یداللهی منتشر می شود.

- آلبوم سپند دل به آهنگسازی محمدرضا عزیزی و خوانندگی وحید تاج روز دوم بهمن با اشعاری از هوشنگ ابتهاج، مهدی اخوان ثالث، رهی معیری، هوشنگ ابتهاج و افشین یداللهی منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، سپند دل عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های موسیقایی است که از روز دوم بهمن به آهنگسازی محمدرضا عزیزی و خوانندگی وحید تاج پیش روی مخاطبان گذاشته می شود.

این آلبوم باکلام، شامل 9 قطعه در ژانر موسیقیِ ارکسترال ایرانی است که محمدرضا عزیزی به تازگی بر روی اشعاری از افشین یداللهی، سایه، رهی معیری و مهدی اخوان ثالث آهنگسازی کرده است.

علیرضا دریایی، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، آتنا اشتیاقی، نیلوفر محبی، نگار نوراد، زکریا یوسفی، محمدرضا عزیزی، پوریا سلیمانی، بهنام بیات، پویا محمدی، صابر محمدی، حسن قره کاظمی، فربد هوشنگی، جلال نقی لو و مسعود جعفری نوازندگان حاضر در این آلبوم را تشکیل می دهند.

این در حالی است که میکس و مسترینگ این اثر موسیقایی را مازیار مرتاضیه و فرزان روزبهانی (استودیو تم) برعهده داشته و علیرضا حاجی رحمانی نیز طراحِ گرافیک این آلبوم بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سپند دل» با صدای وحید تاج منتشر می شود/ پرواز در خلوت های پرآشوب

«سپند دل» با صدای وحید تاج منتشر می شود/ پرواز در خلوت های پرآشوب