مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:052022-01-18حوادث

آخرین وضعیت راه های مواصلاتی مازندران


رییس پلیس راه استان مازندران از مسدود بودن محور کندوان و بارش برف در محورهای سوادکوه و هراز خبر داد.

- سرهنگ یدالله جهان تاب در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ریزش بهمن در محور کندوان اظهار کرد: سقوط بهمن در محور کندوان ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز سه شنبه 28 دی ماه اتفاق افتاد که البته با توجه به پیش بینی سقوط سنگ و ریزش بهمن در این محور، کندوان از 2 روز گذشته مسدود بود.

جهان تاب با بیان اینکه خوشبختانه به دلیل مسدود بودن محور و عدم تردد، سقوط بهمن خسارت جانی نداشته است گفت: در حال حاضر محور کندوان توسط نیروهای راهداری پاکسازی شده و بارش برف نیز در این محور قطع شده است و مشکلی وجود ندارد.

وی درباره دیگر محورهای مواصلاتی استان خاطرنشان کرد: در محورهای سوادکوه و هراز شاهد بارش برف هستیم که تردد با سرعت مطمئنه و زنجیر چرخ در این محورها مورد تاکید است.

رییس پلیس راه استان مازندران گفت: در محور کیاسر با این که بارش برف در روز گذشته بوده اما همچنان سطح جاده لغزنده است و به رانندگان توصیه می کینم که با رعایت سرعت مطمئنه و همراه داشتن تجهیزات ایمنی وارد این محور شوند.

جهان تاب افزود: وضعیت جوی در غرب استان کاملا صاف بوده اما جاده چالوس همچنان به دلیل نکات ایمنی، احتمال بارش مجدد برف، ریزش بهمن و خطرات جاده ای مسدود خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت راه های مواصلاتی مازندران

آخرین وضعیت راه های مواصلاتی مازندران