مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:052022-01-18سياسي

رییس دانشگاه پیام نور واحد قم معارفه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان ‎های دانشگاه پیام نور در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید دانشگاه پیام نور قم طی سخنانی اظهار داشت: - در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید دانشگاه پیام نور قم، حجت الاسلام رجب اکبرزاده، عضو هیئت علمی این دانشگاه و رییس سابق واحد کهک، به عنوان رییس جدید پیام نور استان معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان ‎های دانشگاه پیام نور در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید دانشگاه پیام نور قم طی سخنانی اظهار داشت: از نکته های مهم در گرفتن سِمت و قبول مسئولیت، امانتداری در قبال آن و مراقبت، دغدغه مندی و پرهیز از کاهلی و سستی است.

محمد جمال زاده افزود: به گفته امام راحل دانشگاه مبدا تمام تحول ها و مقدرات کشور است که این بار معنایی وسیعی دارد و نشان از کارکرد بسیار بالای دانشگاه است.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دانشگاه برای کشور همه چیز است و دو بعد شاخص زندگی آینده، پویایی و رشد همچنین اهتمام به تربیت اخلاقی و دینی به شمار می رود.

معاون دانشگاه پیام نور با بیان اینکه قم دارای ظرفیت های بالایی است گفت: از جمله این ظرفیت ها می توان به حضور حرم حضرت معصومه، مراکز حوزوی و مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه پیام نور واحد قم معارفه شد

رییس دانشگاه پیام نور واحد قم معارفه شد