مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:502022-01-18اجتماعي

آبگرفتگی سطحی در دو شهرستان فارس/احتمال مسدود شدن برخی راه ها


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد که بارش ها در اکثر نقاط استان ملایم بوده و تنها آبگرفتگی سطحی در دو شهرستان فراشبند و زرین دشت حادث شده که نیروهای خدمات رسان و امدادی نسبت به دفع آن اقدام کردند.

- ایسنا/فارس سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد که بارش ها در اکثر نقاط استان ملایم بوده و تنها آبگرفتگی سطحی در دو شهرستان فراشبند و زرین دشت حادث شده که نیروهای خدمات رسان و امدادی نسبت به دفع آن اقدام کردند.

خلیل عبداللهی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: به استناد گزارش سازمان هواشناسی، طی امروز و فردا 28 و 29 دی ماه شاهد بارش برف در شمال استان و بارش باران در جنوب هستیم.

او با بیان اینکه خوشبختانه گزارشی ناشی از خسارت بارش برف و باران تاکنون در استان اعلام نشده، افزود: در سطح شهر شیراز هم بارندگی نسبتا خوب در جریان است و با استقرار نیروهای امدادی و خدمات رسان خوشبختانه موردی ناشی از خسارت و آبگرفتگی معابر گزارش نشده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس خاطرنشان کرد: هم اینک در شهرستان سپیدان شاهد بارش برف هستیم.

عبداللهی گفت: همچنین چند محور که طی روزهای گذشته به دلیل بارش برف مسدود شده بودند، باز و تردد ادامه دارد اما مجددا احتمال مسدود شدن محورهای برف گیر وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی سطحی در دو شهرستان فارس/احتمال مسدود شدن برخی راه ها

آبگرفتگی سطحی در دو شهرستان فارس/احتمال مسدود شدن برخی راه ها