مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:252022-01-18بين الملل

گزارش سازمان ملل از نقض رسمی حقوق انسانی 12 هزار بازداشتی لیبی


سازمان ملل در گزارشی اطلاع داد، طبقق آمار رسمی بیش از 12 هزار تن در 27 زندان در سرتاسر لیبی به سر می برند و هزاران تن دیگر نیز به صورت غیرقانونی و غالبا در شرایط غیرانسانی در ساختمان های تحت کنترل گروه های مسلح یا تاسیسات سری نگاه داشته می شوند.

- لیبیایی ها در مقابل یک نقاشی دیواری ایستاده اند که صحنه شکنجه را در خارج از زندان ابوسلیم طرابلس به تصویر می کشد سازمان ملل در گزارشی اطلاع داد، طبقق آمار رسمی بیش از 12 هزار تن در 27 زندان در سرتاسر لیبی به سر می برند و هزاران تن دیگر نیز به صورت غیرقانونی و غالبا در "شرایط غیرانسانی در ساختمان های تحت کنترل گروه های مسلح یا تاسیسات سری" نگاه داشته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارشی که به دست خبرگزاری آسوشیتدپرس رسید، گفت که هیئت سیاسی اعزامی سازمان ملل در لیبی همچنان مواردی از بازداشت خودسرانه، شکنجه، تعرض جنسی و دیگر موارد نقض قوانین بین المللی را در ساختمان های تحت کنترل دولت و دیگر گروه ها مشاهده می کند.

او گفت که هزاران بازداشتی که در آمار رسمی مقامات لیبی – که تعداد بازداشتی ها را 12 هزار نفر می دانند - نامی از آن ها به چشم نمی خورد، توانایی دفاع از خود و اعتراض به غیرقانونی بودن بازداشتشان را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سازمان ملل از نقض رسمی حقوق انسانی 12 هزار بازداشتی لیبی

گزارش سازمان ملل از نقض رسمی حقوق انسانی 12 هزار بازداشتی لیبی