مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:252022-01-18فناوري

ظرفیت سازی بیش از 3600 پورت اینترنت پرسرعت مخابرات در روستاهای کردستان


بر اساس نیازسنجی و بررسی های به عمل آمده در نقاط روستایی استان، از ابتدای سال جاری تا کنون 3 هزار و 680 پورت اینترنت پرسرعت مخابرات در استان ظرفیت سازی و آماده واگذاری به مشتریان است.

-  آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه در عصر حاضر کمتر کسی است که از مزایای سرویس اینترنت پرسرعت جهت انجام امورات روزانه خود استفاده ننماید اظهارداشت: مشتریان و ساکنین نقاط روستایی استان نیز این امر مستثنی نیست و شرایط بهره مند شدن آنها از سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات با تلاش همکاران فراهم است.

وی به اقدامات و پروژه های اجرا شده در روستاهای استان اشاره کرد و افزود: به منظور پاسخگویی به مطالبات روستاییان با نصب تجهیزات برای ارائه سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات در محل و توسعه امکانات در 64 نقطه، سه هزار و 680 پورت ADSL ظرفیت سازی شده است.

حکمت خاطرنشان کرد: برای تامین و راه اندازی تجهیزات لازم جهت اجرای پروژه های مد نظر در نقاط مذکور حدود 20 میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

وی یادآور شد: مخابرات منطقه در این شاخص، طبق برنامه عملکردی ابلاغ شده اقدام نموده است و در تحقق اهداف تعیین شده عملکرد موفق و چشمگیری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سازی بیش از 3600 پورت اینترنت پرسرعت مخابرات در روستاهای کردستان

ظرفیت سازی بیش از 3600 پورت اینترنت پرسرعت مخابرات در روستاهای کردستان