مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:452022-01-18اقتصادي

اجرای طرح نظارتی قرارگاه شهید امانی در شهرستان همدان


فرماندار همدان از راه اندازی قرارگاه نظارتی شهید حاج صادق امانی خبر داد و گفت: فعالیت این قرارگاه با ستاد تنظیم بازار متفاوت و هدف اصلی آن صرفاً نظارت و بازرسی از مبدا تا مصرف است.

- به گزارش، محمدعلی محمدی سه شنبه در اولین نشست قرارگاه شهید امانی شهرستان همدان از راه اندازی این قرارگاه نظارتی در شهر همدان خبر داد و گفت: فعالیت این قرارگاه با ستاد تنظیم بازار متفاوت است و هدف اصلی آن صرفاً نظارت و بازرسی از مبدا تا مصرف است.

وی با اشاره به نقش فعال بسیج در همه عرصه های اجتماعی کشور افزود: با توجه به ضرورت امر مهم نظارت بر بازار تشکیل این قرارگاه با محوریت بسیج اصناف و همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط با استفاده از نیروهای داوطلب بسیجی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان همدان یادآور شد: بر اساس مصوبه ابلاغ شده دولت مسؤولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی های موضوع قانون انتزاع، به عنوان تجربه ای جدید بر عهده جهادکشاورزی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تفاهم نامه ای بین معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان بسیج مستضعفین منعقد و ابلاغ شده است که بر اساس آن با همکاری بسیج اصناف تحت مدیریت جهادکشاورزی نسبت به انجام نظارت و کنترل قیمت های اقلام کالاهای اساسی و خوراکی در فرایند تأمین، تولید و توزیع اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی قرارگاه شهید امانی در شهرستان همدان

اجرای طرح نظارتی قرارگاه شهید امانی در شهرستان همدان