مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:052022-01-18سياسي

رسیدگی به وضعیت تالاب انزلی؛ خواسته گیلانی ها از رییس جمهور


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از خواسته های مهم شهروندان گیلان از ریاست جمهوری در سفر به این استان رسیدگی به وضعیت تالاب بین المللی انزلی است.

- رسیدگی به وضعیت تالاب انزلی؛ خواسته گیلانی ها از رییس جمهور ایسنا/گیلان نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از خواسته های مهم شهروندان گیلان از ریاست جمهوری در سفر به این استان رسیدگی به وضعیت تالاب بین المللی انزلی است.

سید کاظم دلخوش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت تالاب انزلی یکی از خواسته های مردم گیلان در سفر ریاست جمهوری به این استان است، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از 19 روستا در حاشیه تالاب انزلی قرار دارد همچنین بخش اعظمی از رسوبات ارتفاعات مناطق تالش، فومن و شفت به سمت تالاب سرازیر می شود و غالبا در کوچک ترین بارندگی دچار مشکل سیل هستیم اینها باعث آسیب به تالاب است.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته خصوصا در دهه اخیر علاوه بر اینها عوامل دیگری نیز باعث آسیب به تالاب انزلی شده اند، افزود: یکی از این معضلات گیاه آزولا بود که متاسفانه طی سال های گذشته به اکوسیستم تالاب آسیب رسانده است.

دلخوش با اشاره به گیاه سمی سنبل آبی که اکوسیستم تالاب انزلی را مورد هدف قرار داده، تصریح کرد: 12 میلیارد تومان برای برداشت سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به وضعیت تالاب انزلی؛ خواسته گیلانی ها از رییس جمهور

رسیدگی به وضعیت تالاب انزلی؛ خواسته گیلانی ها از رییس جمهور