مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 23:252022-01-17فرهنگي

ماجرای سانسور گربه ها در سریال عیاری و پاسخ تلویزیون


در چند روز گذشته گفت وگوی کیانوش عیاری با یک نشریه سینمایی و طرح موضوع سانسور صحنه های گربه در سریال «87 متر»، با واکنش های متعددی همراه شده است.

- در چند روز گذشته گفت وگوی کیانوش عیاری با یک نشریه سینمایی و طرح موضوع سانسور صحنه های گربه در سریال 87 متر ، با واکنش های متعددی همراه شده است.

شبکه یک سیما در پی اظهارات اخیر کیانوش عیاری درباره ی درخواست ممیزهای تلویزیون برای حذف صحنه های گربه ها از سریال 87 متر ، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چند روز گذشته گفت وگوی کیانوش عیاری با یک نشریه سینمایی و طرح موضوع سانسور صحنه های گربه در سریال 87 متر ، با واکنش های متعددی همراه شده است.

عیاری در بخشی از صحبت هایش گفته بود، من می خواهم پیش آقای جبلی (رییس صداوسیما) بروم و این را بگویم که گربه مثل سگ نیست تا مثلا بگویید از نظر شریعت مشکلی برای تلویزیون ایجاد می کند.

همه جای ایران پر از گربه است .

در پی این اظهارات، شبکه یک سیما نیز در پاسخی چنین آورده است: برخلاف ادعای آقای عیاری، سابقه پخش سریال های مختلف از تلویزیون حاکی از آن است که نشان دادن عادی برخی حیوانات مانند گربه و پرندگان در آثار نمایشی محل اشکال و حذف نیست، بلکه نمایش تصاویر مکرر، غیرضروری و نابجا در صحنه هایی از سریال برای نشان دادن رفت و آمد حیوانات در محیط خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سانسور گربه ها در سریال عیاری و پاسخ تلویزیون

ماجرای سانسور گربه ها در سریال عیاری و پاسخ تلویزیون