مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 20:052022-01-17اقتصادي

نظارت بر توزیع و فروش آرد و نان در تنگستان افزایش یابد


نظارت بر فعالیت های نانوایی ها و همچنین توزیع و فروش آرد و نان در تنگستان افزایش یابد.

- ، احمد لطفی عصر دوشنبه در نشست کار گروه تنظیم بازار تنگستان اظهار داشت: به منظور اقناع افکار و پوششی برخی از خواسته های عمومی و ایجاد عدالت بیشتر و با توجه به اینکه بخشی از شهرستان در مسیر تردد گردشگران داخلی و خارج از استان قرار دارد در توزیع سهمیه آرد نانوایی ها شهرستان بازنگری مجدد صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای رضایت عموم مردم از نحوه پخت و ساعات کار نانواییان باید اطلاعات لازم درب نانواها نصب شود بیان کرد: برای اطلاع عمومی باید تابلو ساعات پخت، سهمیه روزانه و تعطیلی روزانه نانوایی ها در شهرستان تهیه و در دید عموم مردم نصب شود.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه توزیع آرد سامانه ای صورت می گیرد یاد آور شد: نیاز است برنامه ریزی لازم با همکاری دستگاه هایی اجرایی در حوزه آرد و نان برای توزیع بهتر آرد در شهرستان صورت گیرد.

وی ادامه داد: لیست توزیع آرد در شهرستان تنگستان در روز 16 هر ماه توسط اصناف تهیه و در اختیار جهاد کشاورزی تنگستان برای توزیع قرار گیرد.

لطفی افزود: نیاز است برای جلوگیری از تخلفات نانوایی ها در خرید و فروش آرد جهاد کشاورزی، اصناف و تعزیرات حکومتی تنگستان نظارت دقیق بر خرید و فروش آرد در شهرستان صورت دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر توزیع و فروش آرد و نان در تنگستان افزایش یابد

نظارت بر توزیع و فروش آرد و نان در تنگستان افزایش یابد