مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 19:402022-01-17سياسي

قلعه تاریخی «فلک الافلاک» در خطر است/ قول ساخت «معشوره» طی 3 سال


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با بیان اینکه قلعه تاریخی «فلک الافلاک» در خطر بوده و نیازمند استحکام بخشی در اسرع وقت است، گفت: - ، مهرداد ویسکرمی امروز دوشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به موضوع عزل و نصب مدیران در استان اظهار داشت: در بحث عزل ها، اگر حجتی برای شخص بنده فراهم شود، قطعاً با مستندات، اختیارات و شرایطی که داریم ورود می کنیم.

در مورد عزل مدیری اگر به حجت برسم، ورود می کنم وی با بیان اینکه در مورد بعضی مدیران گذشته نیز این امر صورت گرفته است عنوان کرد: در عزل ها اگر به یک حجت برسم در قالب بحث نظارتی خود، ورود پیدا می کنم و به شخص مافوق اثبات می کنیم که این شخص توانایی ندارد و باید حق مردم ادا شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: من سر این موضوع هستم، اما اگر عزل شود، باز نمی گوییم چه کسی را جای او بگذارند، می گوییم کسی را بگذارید که فکر نکنند من ذی نفع هستم.

ویسکرمی در ادامه سخنان خود با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور و دولت به لرستان افزود: در مورد حوزه آب، در جلسه با وزیر نیرو به نتیجه رسیدیم.

قلعه تاریخی فلک الافلاک در خطر است وی همچنین با اشاره به پیگیری برای سفر وزیر میراث فرهنگی به لرستان و پیگیری موضوعات مرتبط با حوزه گردشگری بیان داشت: قول کلی را در این رابطه گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه تاریخی «فلک الافلاک» در خطر است/ قول ساخت «معشوره» طی 3 سال

قلعه تاریخی «فلک الافلاک» در خطر است/ قول ساخت «معشوره» طی 3 سال