مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:352022-01-17حوادث

آخرین وضعیت سیل در کرمان؛ یک فوتی و رفع خطر جدی سیلاب از 43 روستا+ویدئو


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: 167 راه روستایی استان مسدود شده که با فروکش کردن سیلاب بازگشایی آنها در حال انجام است و 43 روستای استان در معرض خطر جدی سیلاب قرار داشتند که به تدریج این خطر برطرف شده است.

-   وی با اشاره به اینکه امدادگران و نجاتگران تا کنون 75 نفر اسکان دادند و چندین خودروی گرفتار در سیل رهاسازی کردند، از حضور 121 نیروی عملیاتی در قالب 25 تیم در مناطق حادثه دیده خبر داد و گفت: 25 خودروی سبک و سنگین، نجات و آمبولانس در عملیات های امدادونجات به کار گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: ارزیابی منازل مسکونی، تخلیه آب منازل، توزیع بسته های غذایی، اقلام امدادی، توزیع و برپایی چادر امدادی از جمله اقداماتی است که توسط نیروهای امدادی هلال احمر انجام شده است.

یک فوتی در اثر سیل در استان/خطر جدی سیلاب از 43 روستا برطرف شد مجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان دقایقی پیش در خصوص آخرین وضعیت سیل استان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در شهرستان های استان متأثر از بارندگی های روز گذشته تا صبح امروز مشکلاتی را داشتیم و در شهرستان ریگان هم به واسطه طوفان شدید و خیزش گرد و خاک مشکلاتی ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سیل در کرمان؛ یک فوتی و رفع خطر جدی سیلاب از 43 روستا+ویدئو

آخرین وضعیت سیل در کرمان؛ یک فوتی و رفع خطر جدی سیلاب از 43 روستا+ویدئو