مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:202022-01-17سياسي

گلایه مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی از مشکل اطاله دادرسی


رییس کل دادگستری استان تهران، مهم ترین مسئله در قوه قضاییه را اطاله دادرسی دانست و گفت: اکثریت مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی از مشکل اطاله دادرسی گلایه دارند - ، علی القاصی مهر به همراه محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و یحیی جعفری رییس کل محاکم استان تهران از مجتمع قضایی عدالت بازدید کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران، در جریان این بازدید، ضمن حضور در مجتمع قضایی عدالت، از شعب مختلف بازدید و با قضات و کارکنان گفت وگو کرد و در جریان روند رسیدگی به پرونده های قضایی موجود گرفت.

وی در جریان بازدید از یکی از شعب مجتمع قضایی عدالت با تعدادی پرونده مربوط به سال 97 مواجه شد که ضمن بررسی علل طولانی شدن فرایند رسیدگی قضایی در این پرونده ها، از قاضی شعبه مربوطه اولویت دهی به این پرونده ها را خواستار شد و در خصوص تسریع در رسیدگی های قضایی تذکر داد.

القاصی مهر در ادامه ضمن دیدار با کارکنان اداری این مجتمع به استماع مشکلات و مسائل آن ها پرداخت و با آنها به گفتگو نشست.

رییس کل دادگستری استان تهران همچنین ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان قضایی و اداری، به مشکلات معیشتی کارکنان دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های اصلی ریاست قوه قضاییه وضعیت معیشتی کارکنان است که در این زمینه اقدامات مؤثری صورت پذیرفته و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی از مشکل اطاله دادرسی

گلایه مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی از مشکل اطاله دادرسی